Sunday, December 25, 2011

The Call

Yesterday night, i got a call from my family. Haha, a normal call from my mum, then passed to Din-Peruto- Abah. Then this is just about the conversation with me and abah.


Me : Hello abah.

Abah : Hello. Sihat? Ni, dalam FB pasaipa gambaq kandar pakai spek? Sakit mata ka?

Me : Eyh dak aih, saja ja pakai spek time tu. Ok pa, hehe.

Abah : Abah duk tengok profile FB kandar. Pastu duk baca yang kandar tulis pasai first time pi sekolah, yang abah ajaq guna toilet tu.

Me : Oh, haha.

Abah : Awat tulis sikit sangat? Tulis yang abah pakai baju army pegawai tu, ada yang pakai topi, kat pinggang ada pistol Brownie. Yang tu baru betui2 smart.

Me : Eh, haha. Yang tu yang lama. Ada lagi yang baru. Dan lepas ni nak buat satu sambungan lagi pasai abah. Haha.

Abah : Oh camtu. Bagus2. Ni raya cina bla3~~mengaji bla3~~duit bla3~. Ok jaga diri k. Bye.

Me : Bye.


Hahahahaha, typical abah. Smart and hensem as always. And caring as always. I'm glad and grateful that I have my dad. Some people weren't as lucky as mine. Love you abah.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails