Thursday, September 2, 2010

Perasaanku Terhadap Mereka

Before, I had never mention their name in this blog. Let alone write a special article about them.

Before, they are my life here. I cannot imagine a day without them.

Before, they are my source of happiness and inspiration. Yes they did turn my attention away from my duty, haha.


But that was before.


Now, I have to be alone for my goodness.

Now, I must focus as sharp as I can to my duty.

Now, I need to lessen the time with them.


However, I am just a human. A normal human with a normal mix of feeling. What can you expect from an emotional man like me?

Yes, I miss them. I miss the moment being with them. A lot.



"Susah untuk seorang lelaki ucapkan perkataan sayang. Dan bila dia sebutkannya, dia benar- benar memaksudkannya."


Cheers.

6 comments:

Anonymous said...

haha...
dah...jgn nak emo2 plak bulan pose ni...
nnti mkin lapar...
agaga...

bkn ke kta nk sibukkn dri dgn baca Al-Quran...nnti xde la ingat2.
agaga...haha...

say- O said...

haha, aku memang camni. bila aku sayang kat satu benda, aku buat bodo je. cakap pun x. pastu bila benda tu nak rosak, ngarut, jadi la macam semalam.

tiap2 hari aku baca kot. ko x dengar ke?wahahahahha!!

Nazrin Saad said...

sini pun osama jugak. aihhhh~~

sudah la.

seperti kata org bijak pandai.
kalau syg kena lepaskan. bg peluang dia buat silap.

oh. itu kata pete teoh dari papadom.

say- O said...

aih~~~osama pun osama la.

tengok la camna dengan depa. time will tell.

~**Raw Honey**~ said...

Gambateh say O'~ Shout out ur luv ~~~
p/s:Gambar bilik kebud seblm menjadi warna pink ....almari ade kat sane?!! pelik nye..

say- O said...

haha, serdang,
people like you make me still love them

hehehehe!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails