Saturday, November 26, 2011

Sekarang Ini.

Sekarang ini, aku sudah masuk selangkah ke alam baru yang tak pernah aku alami sebelum ini.

Sekarang ini, aku sudah sedikit berbeza berbanding dahulu.

Sekarang ini, aku sudah mempunyai sedikit tambahan tanggungjawab.

Jujurnya, aku juga ada rasa ragu- ragu dengan kemampuan diri ini. Can I handle this? Will it affect me, dan dia juga?

So far, I'm doing great. In fact, I'm feeling and doing better. Hopefully, it will continue as it is. Wish me luck.

9 comments:

arifpaan said...

welcome to my life.. welcome to my life.. petikan dari lagu Simple Plan.

~**Raw Honey**~ said...

Good luck dude ! Believe in yourselves !

say- O said...

arip:hah aku rasa aku kena beguru ngan hang ah.

rohani: ya thank you!

nadiagz said...

ada cerita aku belum tahu?

say- O said...

ada, ada banyak, haha~
a'a!! aku minta maaf~

bukan nama sebenar said...

feeewiitt! tu je. ok bye.

say- O said...

bukan nama sebenar: terima kasih.

Anonymous said...

congrates on your relationship....

say- O said...

thanks anon=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails